Tuesday 13 December 2011

aku dengan dye


okea . pda 17.12.2011
mngkin akn brakhir aku ngn dye .
so sad .
dye akn prgi jauh dri aku .
kenape dye pergi ?
errr !
jgn laa tggl kn aku .
walaupom aku daa brpnyew .
aty aku daa mla mnyayngi dye .
ummm . tp aku x bgthu dye .
yg aty aku mla mnyayangi dye .
blum saat nyew laa aku nk bgthu dye .

spnjng aku txt ngn dye smlm aku nagis . 
cbb dye nk tggl kn aku 
dye nk blik melaka .
wau ! jauh nye dye pergi mninggl kan aku .
law dye tggl kn aku . 
lps ni xdaa owng nk ambil brt psl aku .
 ummm . sdh nyew ase ..

sblm awk prgi satu pesanan utk awk syg 

bie , law ddk sne jgn noty3 kea . jgn prnh lupewkn bby .
n semoga bie jmpa girl yg baik dn lyk ddk dlm carta aty bie kea .
maaf kan bby .
bby akn ingt knngn kte dua . walaupom kte bru jew knl .
bie awk yg dpt mmahmi prsaan sye bie .
ty law bby rndu bie mcm mne ?
ummm . hope x tkr ni no fon .
law tkr to bg laa thu erk .

Awak,
Saya percaya pada Tuhan yang mempertemukan kita,
Saya tahu ada hikmahnya di sebalik semua ini dan saya tidak akan pernah mempersoalkannya.
Saya juga tak pernah kesal sekurang-kurangnya sepanjang mengenali awak, saya telah bersikap ikhlas dan jujur dengan perasaan saya.

Saya juga percaya, andai benar kita punya jodoh, awak akan kembali pada saya. Itu bukan harapan saya tapi saya ingin belajar untuk pasrah pada ketentuan Tuhan dan kalau pun awak takkan pernah kembali pada saya, saya percaya, mungkin itu yang terbaik..

Akhir kata...

Saya doakan awk bahagia dengan hidup awak...

Saya SAYANGKAN awak...=')